PANORAMA FIRM SP. Z O.O.
  • Nasza oferta
    • Pakiety cyfrowe >
      • Pakiety cyfrowe w Panoramie Firm
      • Bumerang
      • Pakiety Cyfrowe w Budownictwo.pl
    • Reklama graficzna >
      • Desktop
      • Mobile
    • Strony www
    • Sklepy Internetowe
    • Baza danych
    • e-mailing
    • Remarketing
    • Pozycjonowanie stron SEO
    • Netskaner
    • Audyt strony - pomoc
  • Nasze marki
  • O nas
    • Panorama Firm w Polsce
    • Nasi partnerzy
    • Informacja o przetwarzaniu danych osobowych na portalu Facebook
  • Kontakt
  • Panoramafirm.pl
  • Regulaminy
  • Zmiana nazwy

DLA MEDIÓW

Polacy chcą być coraz bardziej fit

29/2/2016

 
Obraz
Moda na aktywny i zdrowy styl życia na dobre zadomowiła się w polskich miastach. Polacy coraz lepiej wiedzą co jest zdrowe. Zaczynają doceniać produkty bio i eko, wprowadzają do swojej diety pewne ograniczenia, a wygodne fotele chętnie zamieniają na rowery, orbitreki oraz bieżnie w klubach fitness. Z badań przeprowadzonych przez TNS Polska „Aktywność sportowa Polaków” wynika, że 32% Polaków uprawia sport przynajmniej trzy razy w tygodniu[1]. Jednym słowem – naród ogarnęła moda na bycie fit.


Potwierdzeniem wzrostu popularności aktywności fizycznej w Polsce są m.in. uliczne biegi masowe, w których z roku na rok bierze udział coraz więcej osób. Włodarze miast z powodzeniem organizują maratony oraz biegi charytatywne. Wkrótce rozpocznie się sezon miejskich imprez sportowych, do których uczestnicy już teraz intensywnie przygotowują się w siłowniach. Moda na „bycie fit” jest atrybutem osób zdyscyplinowanych i osiągających sukcesy zawodowe. Dlatego też coraz większą popularnością cieszą się zajęcia w klubach fitness i w siłowniach, a na portalach społecznościowych chętnie odwiedzane są profile osób wysportowanych i promujących zdrowy styl życia oraz zbilansowaną dietę.


Trend na bycie fit potwierdzają również statystyki wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl, która w ostatnim miesiącu odnotowała 123% wzrost zapytań o hasła związane ze sportem, ośrodkami i klubami sportowymi oraz 93% wzrost zapytań o dietetyków[2].
Uprawianie sportu i dbanie o dobrą kondycję fizyczną to nie tylko moda, ale przede wszystkim wyścig o zdrowie. Aktywność fizyczna jest szczególnie potrzebna osobom pracującym w biurach, wykonującym siedzący tryb pracy, czyli głównie mieszkańcom miast. Większość z nich to również użytkownicy urządzeń mobilnych, którzy chętnie korzystają z aplikacji pozwalających na szybkie i efektywne zdobywanie informacji o firmach, produktach i usługach.


Lokalna wyszukiwarka Panoramafirm.pl jest źródłem informacji dla osób poszukujących klubów fitness i siłowni. Nasza, bezpłatna aplikacja mobilna pozwala nie tylko na lokalizowanie ich na mapie, ale także na bezpośrednie nawigowanie do nich. – mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Rozwoju Rynku w Eniro Polska.Funkcjonalności jakie oferuje Panorama Firm są szczególnie istotne, zwłaszcza dla młodego pokolenia żyjącego bardzo aktywnie i praktycznie nierozstającego się z urządzeniami mobilnymi. – dodaje Magdalena Wypychowicz.
Z roku na rok coraz więcej osób podejmuje różne formy aktywności fizycznej. Najpopularniejszym sportem wśród Polaków jest: jazda na rowerze (53% aktywnych respondentów), bieganie (33%) oraz pływanie (29%). Są to dyscypliny cieszące się dużą popularnością we wszystkich grupach wiekowych, niezależnie od miejsca zamieszkania, płci czy wykształcenia.


Kobiety i mężczyźni równie chętnie korzystają także z klubów fitness (odpowiednio 20% i 22% aktywnych fizycznie). Różne są jednak sposoby korzystania z tych miejsc. Przykładowo, kobiety preferują zajęcia grupowe, a mężczyźni – ćwiczenia indywidualne[3].
Osoby uprawiające sport kierują się różnymi motywacjami. Dla jednych to przyjemność i sposób na dbanie o zdrowie. Inni podejmując aktywności fizyczne kierują się poprawą samopoczucia, chęcią bycia w dobrej formie lub dla odreagowania stresu. Pierwszym krokiem do podjęcia aktywności fizycznej często jest znalezienie klubu fitness lub siłowni w pobliżu domu lub pracy, gdzie będziemy mogli zadbać o formę.
​

[1] Źródło: TNS Polska "Aktywność sportowa Polaków”, wrzesień 2015 r.
[2] Źródło: Adobe SiteCatalyst, styczeń 2016 r.
[3] Źródło: TNS Polska "Aktywność sportowa Polaków”, wrzesień 2015 r.

Nadchodzi czas tunerów

26/2/2016

 
Obraz
Kilkadziesiąt koni mechanicznych więcej, spojlery i niepowtarzalny wygląd, tuning nie zna granic. Modyfikacja zależy od przeznaczenia samochodu, wyobraźni i budżetu właściciela. Przyciąga on kreatywnych pasjonatów motoryzacji, jak i młodych kierowców, a prawdziwe dzieła sztuki wzbudzają zainteresowanie na ulicach miast. Koniec zimy to początek sezonu dla miłośników tuningu samochodowego.
Tuning samochodowy możemy podzielić na mechaniczny i optyczny. Do pierwszego należy modyfikacja silnika, układu napędowego i paliwowego oraz podwozia samochodu. Dzięki temu pojazd ma lepsze parametry techniczne, większą moc i napęd, które pozwalają osiągnąć większe przyspieszenie i maksymalną prędkość. Tuning optyczny samochodu jest odzwierciedleniem indywidualizmu właściciela i ma za zadanie wyróżnić go spośród innych aut.
Wśród miłośników motoryzacji, którzy chętnie poddają samochód takiej modyfikacji są często osoby młode, dla których jest to jeden ze sposobów na wyrażenia siebie. Początki jednak bywają trudne, ponieważ prawdziwy tuning samochodu bywa dosyć drogi. Obecnie na rynku można znaleźć wiele firm oferujących szeroki wachlarz takich usług.
W lokalnej wyszukiwarce Panoramafirm.pl mamy ponad 200 firm oferujących usługi tuningu samochodów na terenie całego kraju. – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska. Nasza bezpłatna aplikacja mobilna pozwala nie tylko na ich lokalizowanie na mapie, ale także na bezpośrednie nawigowanie do celu. Funkcjonalności te są szczególnie istotne dla młodego pokolenia żyjącego bardzo aktywnie i praktycznie nierozstającego się z urządzeniami mobilnymi. – dodaje Wojciech Komosa.
Decydując się na tuning pojazdu, powinno się pamiętać przede wszystkim o bezpieczeństwie oraz zachować zdrowy rozsądek. Źle przeprowadzony tuning mechaniczny może spowodować odwrotne rezultaty. Na przykład samo obniżenie zawieszenia poprzez skrócenie sprężyn spowoduje zmianę geometrii i spadek przyczepności na zakrętach. Dlatego warto takie zmiany oddać w ręce profesjonalistów.
Po takich zabiegach samochód otrzymuje nową duszę, jazda wiąże się z niesamowitymi emocjami i nierzadko zapewnia większy komfort, ciesząc właścicieli. Wspaniale prezentują się tuningowane modele aut sportowych, limuzyn, ciężarówek, ale też polonezów, trabantów czy „maluchów”.

Złoty Laur Klienta dla Multimedialnej Panoramy Firm

24/2/2016

 
Obraz
PanoramaFirm.pl, lider wśród wyszukiwarek lokalnych w Polsce, znalazła się w prestiżowym gronie firm wyróżnionych nagrodą Złoty Laur Klienta 2016. W tegorocznej edycji konkursu Panorama Firm zajęła 1. miejsce w kategorii „Multimedialna Wyszukiwarka Firm Produktów i Usług”.


Co istotne, Panorama Firm utrzymała pozycję lidera w swojej branży i została uhonorowana godłem Złoty Laur Klienta już po raz 11. z rzędu. Jednocześnie Panorama Firm otrzymała nagrodę specjalną „Laur Klienta TOP Marka”, która przyznawana jest najbardziej uznanym markom na polskim rynku. Aby zostać uhonorowanym takim wyróżnieniem, uczestnicy sondażu muszą minimum pięciokrotnie wskazać markę za najlepszą w plebiscycie.


Jestem dumna, że Panorama Firm już po raz jedenasty z rzędu otrzymała nagrodę Złoty Laur Klienta. To prestiżowe wyróżnienie cieszy tym bardziej, że jest wyrazem opinii klientów i użytkowników naszej wyszukiwarki, a to przecież z myślą o nich tworzymy produkty i usługi. – mówi Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Eniro Polska. Pierwsze miejsce w kategorii Multimedialna Wyszukiwarka Firm Produktów i Usług to powód do dumy i radości. Jest potwierdzeniem, że przeprowadzona przez nas transformacja biznesowa firmy zakończyła się sukcesem. Otrzymana nagroda jest dla nas także motywacją do dalszej pracy i rozwoju. Dokładamy wszelkich starań aby sprostać zarówno wymaganiom rynkowym, jak i potrzebom polskich przedsiębiorców. Z myślą o nich rozszerzamy podstawową ofertę o usługi komplementarne np. responsywne strony www, e-mailing czy remarketing. – dodaje Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Eniro Polska.


Firma Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm, z sukcesem zakończyła transformację biznesową. Wszystkie oferowane produkty i usługi są wyłącznie cyfrowe. Dzięki zmianom w organizacji i w portfolio produktów firma zyskała jeszcze więcej zadowolonych klientów i użytkowników. Wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl to najważniejszy produkt firmy, odwiedzany co miesiąc przez ponad 5 milionów użytkowników. Dziś Panorama Firm umożliwia wynajdowanie miejsc, produktów i usług, tam gdzie przebywa użytkownik i na ekranie dowolnego urządzenia, które jest dostępne. Dostarcza najlepsze informacje lokalne, aktualizowane na bieżąco dane o polskich firmach i ich ofertach w formie dopasowanej do potrzeb konsumenta. Odzwierciedleniem transformacji biznesowej firmy są także głosy klientów, którzy odpowiadając na pytanie: „Którą multimedialną wyszukiwarkę firm, produktów i usług Pan/Pani uważa za najlepszą i poleca innym”, wskazywali na serwis PanoramaFirm.pl.
​

Laur Klienta to ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym w oparciu o sondaż telefoniczny oraz sondy internetowe wyłaniane są każdego roku najpopularniejsze produkty, marki i usługi w swoich kategoriach. Po zebraniu co najmniej 1 000 głosów w danej kategorii są one podliczane i wyłaniany jest zwycięzca. Konsumenci wybierając najbardziej przez siebie cenione marki przyznają im odpowiednio złoty, srebrny i brązowy laur. Zwycięzcy otrzymują godło promocyjne, które zarazem jest uznanym symbolem jakości. Ranking jest obecnie największym programem konsumenckim w Polsce.

    Archiwum

    Listopad 2018
    Wrzesień 2018
    Czerwiec 2018
    Kwiecień 2018
    Luty 2018
    Grudzień 2017
    Październik 2017
    Lipiec 2017
    Czerwiec 2017
    Kwiecień 2017
    Marzec 2017
    Luty 2017
    Styczeń 2017
    Grudzień 2016
    Listopad 2016
    Październik 2016
    Wrzesień 2016
    Sierpień 2016
    Lipiec 2016
    Czerwiec 2016
    Maj 2016
    Kwiecień 2016
    Marzec 2016
    Luty 2016
    Styczeń 2016
    Grudzień 2015
    Listopad 2015
    Październik 2015
    Wrzesień 2015
    Sierpień 2015
    Lipiec 2015
    Czerwiec 2015
    Maj 2015
    Kwiecień 2015
    Marzec 2015
    Luty 2015
    Styczeń 2015
    Grudzień 2014

    więcej informacji prasowych eniro

    Kontakt ​dla mediów

    pr@pf.pl 

    Materiały do pobrania

    Obraz
    Logo PF.eps
    Logo PF.jpg
    Obraz
    Logo Panorama Danych.eps
    Logo Panorama Danych.jpg
    Obraz
    Logo Budownictwo.eps
    Logo Budownictwo.jpg

    Materiały graficzne

    Obraz
Panorama Firm Sp. z o.o. ul. Postępu 14 A 02-676 Warszawa
Biuro Obsługi Klienta tel. 22 289 20 00, kontakt@pf.pl
Inspektor Ochrony Danych: iod@pf.pl
  • Nasza oferta
    • Pakiety cyfrowe >
      • Pakiety cyfrowe w Panoramie Firm
      • Bumerang
      • Pakiety Cyfrowe w Budownictwo.pl
    • Reklama graficzna >
      • Desktop
      • Mobile
    • Strony www
    • Sklepy Internetowe
    • Baza danych
    • e-mailing
    • Remarketing
    • Pozycjonowanie stron SEO
    • Netskaner
    • Audyt strony - pomoc
  • Nasze marki
  • O nas
    • Panorama Firm w Polsce
    • Nasi partnerzy
    • Informacja o przetwarzaniu danych osobowych na portalu Facebook
  • Kontakt
  • Panoramafirm.pl
  • Regulaminy
  • Zmiana nazwy