Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Zanim jednak cała rodzina zasiądzie przy wigilijnym stole, czeka nas mnóstwo pracy. Zakupy, sprzątanie, gotowanie czy wybór prezentów, wszystkie te czynności są czasochłonne. Dlatego z roku na rok rośnie popyt na firmy sprzątające domy i mieszkania. Polacy coraz chętniej korzystają w okresie przedświątecznym z profesjonalnej pomocy przy domowych porządkach.
Wiele osób podchodzi bardzo poważnie do przygotowań świątecznych, a zwłaszcza do porządków. Polacy dokładają wszelkich starań, by ich domy wręcz lśniły czystością. Jednak nie wszyscy lubią i mają czas na sprzątanie. Często w okresie przedświątecznym wiele osób jest zapracowanych bardziej niż zwykle, dlatego skorzystanie z płatnego sprzątania staje się praktyczną potrzebą wynikającą z braku czasu. Informacji na temat firm sprzątających czy produktów związanych z odświeżeniem mieszkania, Polacy najczęściej szukają w Internecie. Także lokalna wyszukiwarka Panoramafirm.pl jest źródłem informacji dla osób planujących gruntowne porządki, co potwierdzają statystyki – w listopadzie panoramafirm.pl odnotowała ponad 100% wzrost zapytań o firmy sprzątające. Szukając informacji coraz częściej korzystamy z urządzeń mobilnych, które ułatwiają nam życie i pozwalają zaoszczędzić czas. Dzięki nim szybko i łatwo możemy wyszukać potrzebne informacje np. na temat firm sprzątających czy artykułów do sprzątania mieszkań. – mówi Magdalena Wypychowicz Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku Eniro Polska. Duże znaczenie ma także dostępność takiej firmy i jej lokalizacja. Najlepiej jeśli ekipa usługowa znajduje się w naszej okolicy i w każdej chwili może pomóc. – dodaje Magdalena Wypychowicz. Zakres usług firm sprzątających, jaki możemy zamówić jest bardzo zróżnicowany, od podstawowych jak zwykłe odkurzanie po pranie dywanów, czyszczenie tapicerek, mycie okien a także poprawę sprzątania po kimś. Ceny są zróżnicowane i zazwyczaj ustala się je albo w oparciu o sprzątany metraż nieruchomości lub czas poświęcony na pracę. Oszczędność czasu, wygoda oraz rosnąca dostępność specjalistycznych usług sprawiła, że coraz częściej szczególnie w okresie przedświątecznym sięgamy po pomoc profesjonalistów, również w sprzątaniu, poszukując informacji w lokalnych wyszukiwarkach. Moda na aktywny i zdrowy styl życia na dobre zadomowiła się w polskich miastach. Potwierdzeniem wzrostu popularności aktywności fizycznej wśród Polaków są m.in. uliczne biegi masowe, w których z roku na rok bierze udział coraz więcej osób. Włodarze miast z powodzeniem organizują maratony, półmaratony oraz biegi charytatywne. Coraz większą popularnością cieszy się także bieganie firmowe. Dla pracowników to okazja do niezobowiązujących spotkań i zdrowej rywalizacji, a dla pracodawców jest to szansa na integrację zespołu i budowę pozytywnej atmosfery w firmie.
Moda na „bycie fit” jest atrybutem osób zdyscyplinowanych i osiągających sukcesy zawodowe. Dlatego też coraz większą popularnością cieszy się udział pracowników firm w biegach, a udział w zawodach sportowych pozwala na realizację zarówno indywidualnych celów pracowników, np. dbałość o zdrowie i kondycję, jak i organizacji dbającej o integrację zespołu. Warto też pamiętać, że zaangażowanie firmy w kwestie aktywności sportowej pracowników może być również okazją do połączenia celów integracyjnych z działalnością CSR. Pracownicy Eniro Polska z Łodzi i z Warszawy regularnie uczestniczą w biegu Poland Business Run. Jest to jedyny w swoim rodzaju, charytatywny bieg biznesowy w formie sztafety, który jednocześnie odbywa się w kilku miastach Polski. „Mogliśmy nie tylko wesprzeć działania Fundacji Jaśka Meli – Poza Horyzonty, ale także rywalizować między sobą o najlepszy wynik.” – komentuje Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku, Eniro Polska. „Wystawiając drużyny, dajemy naszym pracownikom szansę na dobrą zabawę i wspólne dążenie do celu.” – dodaje Magdalena Wypychowicz. Pracownicy Eniro Polska angażują się nie tylko w biegi charytatywne, ale również w imprezy takie jak BIEGw.NET, które są adresowane do biegaczy, którzy zawodowo pracują i działają w branży e-commerce i Internet. Zdarzają się także nietypowe imprezy biegowe, jak Altus Cup – czyli Mistrzostwa Polski Firm i Instytucji w biegu po schodach, w którym wzięli udział pracownicy Eniro Polska z Katowic. Rywalizowali oni w wyścigu na 30 piętro biurowca Altus. Aktywni fizycznie pracownicy, dzięki treningom kształtują w sobie motywację i wytrwałość, a także umiejętności dążenia do celu i pokonywania własnych słabości. Firmowe bieganie jest również bardzo egalitarne, gdyż w sztafetach startują zarówno dyrektorzy, kierownicy jak i szeregowi pracownicy. Uprawianie sportu jest nie tylko modne, ale i zdrowe. Aktywność fizyczna jest szczególnie potrzebna osobom pracującym w biurach, wykonującym siedzący tryb pracy. Osoby, które regularnie uprawiają sport są bardziej odporne na stres i prowadzą zrównoważony styl życia. Bieganie to także dobra forma odreagowania codziennego stresu. W kinie i w Internecie trwa kampania reklamowa internetowej wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl. Akcja inspirowana jest popularnymi hitami filmowymi i będzie trwała do końca 2016 roku. „W naszej ostatniej produkcji występuje Jan Błąd, superagent, który dzięki niezawodnemu wsparciu wyszukiwarki PanoramaFirm.pl, ratuje świat przed hakerami i złośliwym oprogramowaniem. Spot przedstawia jedną z misji Jana, pełną dynamiki i zaskakujących zwrotów akcji.” – komentuje Wojciech Komosa, kierownik ds. komunikacji i PR. „Przy tworzeniu spotu, twórczo nawiązujemy do filmów akcji ze słynnym agentem. Warto dodać, że cała seria reklam została w całości wymyślona i wyprodukowana przez pracowników Działu Komunikacji Eniro Polska.” – podsumowuje Wojciech Komosa. W nietypowej kampanii reklamowej wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl promowana jest za pomocą typowych w promocji hitów kinowych zapowiedzi (tzw. trailerów). Zapowiedzi odnoszą się do fikcyjnych filmów, ale także konkretnych branż dostępnych w wyszukiwarce. W filmie pt. „Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy” jest to branża komputerowa. Natomiast w dwóch pierwszych odsłonach kinowej kampanii Panoramy Firm była to branża tuningowa („Warsaw Drift. Czas Tunerów”) oraz biżuteria („Władcy pierścionków. Powrót jubilera”). Wszystkie filmy z kampanii reklamowej można obejrzeć na: Jan Błąd. Komupter nie umiera nigdy Warsaw Drift. Czas Tunerów Władcy pierścionków. Powrót jubilera Kampania obejmuje kina sieci Cinema City i Helios w największych miastach w Polsce. |
Archiwum
Listopad 2018
Kontakt dla mediówMateriały do pobraniaMateriały graficzne |