![]() Sezon sportów zimowych rozpocznie się niebawem na dobre. W Polsce coraz więcej ośrodków narciarskich inwestuje w nowoczesną infrastrukturę, w ciągu ostatnich 5 lat w polskich górach powstało niemal 30 nowych kolei linowych. Wybierając się na urlop można obecnie skorzystać z bezpłatnych map cyfrowych i zdjęć lotniczych, aby dobrze wybrać miejsce naszego wypoczynku. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez CBOS, na początku roku w porównaniu z wcześniejszymi latami więcej Polaków planowało w ciągu bieżącego roku wyjechać w celach wypoczynkowych lub turystycznych poza miejsce stałego zamieszkania - 58%, w stosunku do poprzedniego roku to wzrost o 6 punktów procentowych. Wiele z osób wybierających się na zimowy wypoczynek organizuje wyjazd na własną rękę. Są to przede wszystkim osoby, które lubią być niezależne, a długość urlopu czy zakwaterowanie dobierają wedle własnych upodobań. Polacy, wybierając odpowiedni kurort kierują się przede wszystkim cenami kwater i tym, czy będzie gwarantowany śnieg. Dlatego też największą popularnością cieszy się Podhale, gdzie śniegu naturalnego i sztucznego przeważnie jest najwięcej. Obecnie w wyborze miejsca zimowego odpoczynku pomocnym rozwiązaniem są również bezpłatne mapy cyfrowe, dzięki którym możemy śledzić na bieżąco informacje o czynnych wyciągach i stopniu naśnieżenia stoków narciarskich. Polacy swoje podróże często rozpoczynają od planowania ich w Internecie, który umożliwia poszukiwanie informacji oraz zamawianie pełnej gamy usług turystycznych. – mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku w Eniro Polska.Pomocnym narzędziem są aktualne i precyzyjne mapy cyfrowe z bogatą bazą punktów tzw. POI. Na bezpłatnej mapie Panoramy Firm można znaleźć punkty POI w 6 najbardziej przydatnych każdemu turyście kategoriach: jedzenie, noclegi, pomoc medyczna, stacje paliw, bankomaty i nowo wprowadzone wyciągi narciarskie. – komentuje Magdalena Wypychowicz. Na mapie Panoramy Firm została wprowadzona nowa, przyjazna amatorom białego szaleństwa funkcjonalność - „Wyciągi narciarskie”. Po kliknięciu w ikonkę pojawiają się dodatkowe informacje, takie jak:
Polacy najczęściej wybierają się na zimowy wypoczynek samochodem, który daje im niezależność i możliwość zabrania własnego sprzętu narciarskiego. Wówczas kierowcy dzięki aplikacjom mobilnym zamieniają telefon w wygodną i w funkcjonalną nawigację GPS. W lepszym i sprawniejszym planowaniu podróży w góry, pomocne są aktualnie bezpłatne mapy cyfrowe. Mapy są w pełni responsywne czyli dostosowane do wyświetlania na wszystkich typach ekranów. Pozwalają śledzić na bieżąco informacje o korkach i utrudnieniach na trasie, oprócz możliwości wyznaczania trasy i pomiaru odległości, mają funkcjonalność ustalania współrzędnych GPS czy skalowania, a architektura warstwowa pozwala na grupowanie danych tak by ich włączanie/wyłączanie nie traciło na czytelności i co najważniejsze są aktualizowane na bieżąco. Aby odpoczynek był udany powinniśmy go odpowiednio zaplanować. Istotne jest nie tylko miejsce zakwaterowania czy jedzenie, ale w przypadku wyjazdów zimowych również możliwości narciarskie. Aby w pełni cieszyć się z wyjazdu i nie napotkać nieprzyjemnych niespodzianek powinniśmy skorzystać z możliwości współczesnych technologii, które pozwolą na sprawniejsze, dokładniejsze i szybsze podjęcie decyzji odnośnie miejsca wypoczynku i trasy podróży. *Badanie CBOS „Wyjazdy wypoczynkowe Polaków w 2014 roku i plany na 2015 rok”, Warszawa, luty 2015 ![]() Boże Narodzenie to czas szczególny, w którym chętnie pomagamy innym, zwłaszcza osobom potrzebującym. W tym roku również pracownicy firmy Eniro Polska wsparli akcję „Szlachetna Paczka” – ogólnopolską inicjatywę łączącą Polaków w geście pomagania. Paczki, które otrzymały rodziny to coś więcej niż prezent na Święta Bożego Narodzenia. Okazane wsparcie to dla nich impuls do zmiany i motywacja do dalszego działania. W firmie Eniro Polska, właściciela marki Panorama Firm, pracuje blisko 800 osób. Zarówno w centrali w Warszawie oraz w 10 biurach regionalnych (Katowice, Lublin, Łódź, Kraków, Radom, Gdańsk, Szczecin, Poznań, Wrocław, Bydgoszcz). Wszyscy pracownicy aktywnie włączyli się w pomoc najbardziej potrzebującym poprzez przygotowanie Szlachetnych Paczek. W każdym z biur została przeprowadzona zbiórka pieniędzy oraz potrzebnych artykułów. Wśród darów znalazły się m.in.: pralka, rozkładana dwuosobowa sofa, fotel rozkładany, dywan, pościel, ręczniki, garnki, zastawa stołowa, sztućce, dwa krzesła obrotowe, odzież, artykuły spożywcze, żywność dla niemowląt, środki czystości, zabawki, słodycze, artykuły higieniczne dla dzieci i pomoce szkolne. Pracownicy z centrali w Warszawie koordynowali całą akcję, a zakupione produkty przekazali w sobotę 12 grudnia. Nasza firma jest silnie kojarzona z wyszukiwaniem lokalnym w Internecie stąd też duże zaangażowanie firmy i jej pracowników w lokalne działania, wydarzenia i inicjatywy społeczne. Inicjatywa Szlachetnej Paczki to bezpośrednia pomoc, będąca odpowiedzią na potrzeby drugiego człowieka, która dodatkowo może sprawić innym radość w okresie przedświątecznym. W pomoc społecznościom lokalnym poprzez przygotowywanie paczek mogli zaangażować się wszyscy pracownicy, dlatego w tym roku zdecydowaliśmy się wesprzeć Stowarzyszenie WIOSNA. – mówi Sabina Kornblit, Ekspert ds. Komunikacji Wewnętrznej i PR w Eniro Polska. Dzięki zaangażowaniu pracowników Drużyna Szlachetnej Paczki z firmy Eniro Polska, 2 rodziny otrzymały w tym roku realne wsparcie. Pracownicy Eniro Polska systematycznie angażują się w akcje społeczne na rzecz instytucji i fundacji, a także wspierają Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. ![]() Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl, od ponad 20 lat dostarcza firmom efektywne wsparcie reklamowe, aby mogły osiągać biznesowe sukcesy. Lokalna społeczność i przedsiębiorczość jest niezwykle ważna dla Eniro Polska, dlatego w ostatni weekend listopada została zorganizowana dla pracowników akcja promocyjna #MojaOkolica. Akcja ta będzie przeprowadzana cyklicznie i ma na celu pokazanie, że warto wspierać małe, lokalne punkty usługowe i sprzedażowe, które są cenione i chętnie wspierane przez lokalne społeczności. Aby wziąć udział w akcji, pracownicy Eniro Polska w dniach 27 listopada – 7 grudnia br. mają się wybrać się do lokalnego punktu gastronomicznego, usługowego, do restauracji lub innej firmy, nie należącej do ogólnopolskiej lub regionalnej sieci handlowej lub usługowej. Następnie zrobić zdjęcie potwierdzające zakup lub skorzystanie z usługi, opatrzone hashtagiem akcji „#MojaOkolica”. Każdy z nas doskonale zna swoją okolicę. Ma ulubioną piekarnię, sklep spożywczy, czy salon fryzjerski. Wie gdzie jest najlepsza kawiarnia z pyszną kawą i ciastkami. Jednym zdaniem – robimy zakupy u przedsiębiorców, których znamy i lubimy, a także wybieramy usługi najwyższej jakości i z przyjemnością wracamy do tych miejsc. – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska. Dzięki akcji #MojaOkolica zachęciliśmy pracowników, aby pochwalili lokalnych przedsiębiorców, którzy oferują najlepszą jakość produktów lub usług, a przy okazji są mili i zawsze chętni do pomocy! W ten sposób razem staliśmy się ambasadorami marki Panorama Firm i stosujemy nasze motto „Odkrywaj blisko. Szukaj lokalnie” w praktyce. – dodaje Wojciech Komosa. Jak pokazują dane, większość Polaków podchodzi do robienia zakupów z pewną rozwagą: 70% z nich zazwyczaj wie, co chce kupić przed wejściem do sklepu, a 72% – starannie i długo wybiera zakupione towary. Niezmiennie od wielu lat najważniejszymi czynnikami, na które Polacy zwracają uwagę kupując produkty, są cena i jakość.[1] [1] źródło: Zakupy po polsku, TNS, wrzesień 2015 r. |
Archiwum
Listopad 2018
Kontakt dla mediówMateriały do pobraniaMateriały graficzne |