Polski rynek usług call centre rośnie w tempie 9% rocznie. Szacujemy, że w Polsce w telemarketingu znajduje zatrudnienie około ponad 200 tysięcy osób. Dodatkowo polski rynek jest bardzo konkurencyjny w tej części Europy (dobra infrastruktura, wykwalifikowany personel, stabilna sytuacja polityczno-ekonomiczna). Wśród usług telemarketingowych znaczącą rolę odgrywa telesprzedaż produktów i usług. Obserwujemy dynamiczny rozwój tej formy kontaktu z klientami w wielu branżach: usługach telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych, bankowych czy marketingowych. Obsługa przez telefon daje wiele korzyści zarówno klientom, jak i firmom. Korzyści dla klientów:
Praca ta jest odpowiednia dla osób w każdym wieku i z różnymi doświadczeniami. Bywa często utożsamiana z tzw. „pierwszą pracą” dla młodszej generacji, ale doświadczenia Eniro pokazują, że to stereotyp. Dobrymi konsultantami telesprzedaży bywają zarówno „millenialsi” rozpoczynający karierę, jak i osoby dojrzałe. W tym zawodzie doskonale odnajdą się osoby dobrze zorganizowane, komunikatywne, łatwo nawiązujące kontakt z ludźmi z różnych branż czy środowisk. Z pewnością jest to także profesja dla osób ambitnych, potrafiących dążyć do obranego celu oraz dążenie do wyznaczonych celów i lubiących rywalizację. Kandydatów powinna także wyróżniać: kreatywność, zdolność do poszukiwania nieszablonowych rozwiązań i otwartość na nowinki technologiczne. W Eniro Polska, ze względu na rozwój technologiczny i sprzedawane produkty zatrudniani pracownicy, muszą być specjalistami w dziedzinie marketingu cyfrowego. To profesjonalni doradcy, którzy budują długoterminowe relacje z polskimi przedsiębiorcami. Ich praca jest kluczowa z perspektywy małych i średnich firm, które potrzebują profesjonalnego wsparcia w zakresie obecności w Internecie. Właściciele firm są zaangażowani w prowadzenie własnego biznesu i z reguły chcą zlecić koordynację swoich działań marketingowych profesjonalistom. Konsultanci Eniro codziennie kontaktują się z tysiącami firm i proponują klientom najbardziej optymalne i w pełni mierzalne rozwiązania: skuteczną reklamę w internetowej i mobilnej Panoramie Firm, strony www, video, e-mailing, SEO, e-sklepy czy re-marketing. Ich praca realnie przekłada się na rozwój lokalnych biznesów, a tym samym pozytywnie wpływa na stan polskiej gospodarki i pozwala rodzimym biznesom sprawniej konkurować online także na światowym rynku. Dynamiczny rozwój sektora usług przez telefon sprawił, że wykwalifikowani specjaliści są kuszeni ciekawymi pakietami świadczeń. Obserwujemy znaczący wzrost wynagrodzeń podstawowych. Na przykład w Eniro Polska obecnie każda nowo zatrudniona osoba otrzymuje umowę o pracę z wynagrodzeniem podstawowym w wysokości 3000 zł brutto i jest to kwota wyższa aż o 30% w porównaniu z poprzednią stawką. Dodatkowo elementem wynagrodzenia są też premie. Wszystkie osoby pracujące w dziale telesprzedaży objęte są systemem premiowym, w którym stawki wynoszą od 1% do nawet 24% w zależności od wypracowanego wyniku. W Eniro Polska łączne zarobki konsultantów telesprzedaży realizujących cele mogą przekroczyć nawet 7-8 000 zł brutto. Do tego oczywiście bogaty wybór dodatkowych benefitów jak prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karty Multisport. Do tego stałe godziny pracy oraz regularne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami (np. wyjazdy do stolic europejskich) a także liczne wewnętrzne wydarzenia i akcje specjalne, które budują fajną atmosferę w zespołach i tworzą przyjazne środowisko pracy. Praca w Telesprzedaży w Eniro Polska jest dla ambitnych osób, które chcą nie tylko odnosić sukcesy zawodowe, ale także łatwo łączyć pracę z życiem prywatnym. Joanna Hampel Dyrektor Sprzedaży w Eniro Polska |
Kategorie
Wszystkie
Anna StrutyńskaDyrektor Personalny Wojciech KomosaKierownik ds. Komunikacji i PR Wojciech WietechaPerformance Marketing Lead Adrian HincDyrektor Marketingu PanoramaFirm.pl Agata WartakKierownik ds Produktów WWW i Wideo Piotr PoznańskiKierownik ds. Generowania Ruchu i Rozwoju Produktów Hubert RadulskiDyrektor IT Joanna HampelDyrektor Sprzedaży Archiwa
Listopad 2018
|