Panorama Firm odznaczona Godłem Firma Przyjazna Klientowi
Panorama Firm uzyskała Godło Firma Przyjazna Klientowi 2020. Dziękujemy!
Dziękujemy Państwu za wyróżnienie i Godło Firma Przyjazna Klientowi 2020, które otrzymaliśmy z końcem ubiegłego roku. To ważny głos naszych Klientów, w który z uwagą się wsłuchujemy i doceniamy wszystkie spostrzeżenia, które Państwo do nas kierujecie. Nasze działania zawsze były i są skupione na wsparciu biznesu, dlatego za tym wyróżnieniem stoi przede wszystkim sukces naszych Klientów i firm, które wraz z nami dynamicznie rozwijają się w cyfrowym świecie.
Bardzo Państwu dziękujemy za zaufanie!
Miło jest nam również dlatego, że znaleźliśmy się w gronie najlepszych marek, które od lat cieszą się zaufaniem klientów i świadczą najwyższej jakości usługi. To dla nas ogromne wyróżnienie.
Proces kwalifikacji w programie Firma Przyjazna Klientowi realizowanym prze Experience Institute składa się z kilku etapów i opiera się m. in.: na serii wywiadów i ankiet poziomu satysfakcji prowadzonych wśród reprezentatywnej grupy Klientów firmy.
Ocenie zostały poddane cztery główne kategorie z obszaru customer care:
Współpraca – zapytano o to, jak oceniacie Państwo kompetencje naszych pracowników i to, w jakim stopniu uważacie, że działamy z myślą o Waszym biznesie.
Kontakt – tutaj ocenialiście Państwo ostatni kontakt z nami oraz to, z jakim zaangażowaniem rozwiązaliśmy sprawę, z którą się do nas zgłosiliście.
Skłonność do rekomendacji – to obszar, w którym deklarowaliście Państwo czy jesteście skłonni polecić nasze usługi swoim znajomym i partnerom biznesowym.
Ogólne zadowolenie – to ten obszar, dzięki któremu wiemy, jakie jest Państwa nastawienie do współpracy z Panoramą Firm i na ile spełniamy Wasze oczekiwania i potrzeby.
Bardzo Państwu dziękujemy za zaufanie i doceniamy, że wybieracie Panoramę Firm jako partnera w realizacji strategii marketingowej dla swojego biznesu!