Infolinia  Szybki kontakt  22 289 20 00

Kariera

My stwarzamy możliwości - Ty osiągasz sukces!

Jesteśmy zespołem specjalistów, którzy dobrze znają realia cyfrowego świata. Od lat pracujemy z polskimi przedsiębiorcami i od lat wspólnie z nimi promujemy polski biznes w sieci. PanoramaFirm.pl to narzędzie, z którego korzystają zarówno przedstawiciele firm, jak i konsumenci zdecydowani na zakup konkretnych produktów lub usług. Nasze spektrum narzędzi dla przedsiębiorców pozwala na przygotowanie oferty dla każdego rodzaju prowadzonej działalności. Panorama Firm od wielu już lat współtworzy sukcesy polskiego biznesu, a dzięki transformacji cyfrowej nasze produkty i usługi idealnie wpasowują się w aktualne potrzeby marketingu online dla małych i średnich firm.

Kogo poszukujemy?

  • Szukamy specjalistów w dziedzinie marketingu cyfrowego: web developerów, specjalistów SEO i SEM, programistów, grafików webowych oraz zdolnych copywriterów, którzy mając „lekkie pióro” potrafią ubrać w słowa ofertę firmy.
  • Nasz zespół to także wykwalifikowani doradcy klienta i konsultanci telesprzedaży. Dzięki znajomości realiów lokalnego biznesu potrafią oni, wspólnie z klientami, zaplanować strategię digital dla firmy z każdej branży.

Co oferujemy?

Proponujemy pracę w firmie z ogromnym doświadczeniem, stabilnej i obecnej na rynku od ponad 25 lat. Gwarantujemy elastyczne formy zatrudnienia: możecie od nas oczekiwać umowy o pracę lub, jeśli tak jest wygodniej, kontraktu b2b. W zanadrzu mamy dla Was także szereg benefitów pracowniczych, w tym ubezpieczenie pracownicze, prywatną opiekę medyczną czy kartę Multisport. Biura naszych placówek zlokalizowane są w centrach miast, są więc dobrze skomunikowane. Budynki są nowoczesne i wygodnie zaaranżowane, przez co sprzyjają pracy w dobrze zorganizowanym i przyjaznym zespole.

Jakich kompetencji oczekujemy od naszych pracowników?

Odpowiedni poziom kompetencji zawodowych jest dla nas gwarantem sprawnej realizacji zadań na określonym stanowisku pracy. Równocześnie zapewnia on pracownikom możliwości rozwoju i awansu oraz stwarza im poczucie bezpieczeństwa.

Od kandydatów i kandydatek oczekujemy wysokiego poziomu umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, zdolności przekonywania do własnych racji, chęci pracy w zespole, dobrej organizacji własnej i ogólnego dążenia do samorozwoju. Nasza branża wciąż się zmienia, dlatego szukamy osób nastawionych na pozyskiwanie wiedzy oraz samokształcenie poprzez zaplanowany system szkoleń i wsparcie specjalistów z najważniejszych dziedzin nowoczesnego marketingu.

Jak wygląda proces rekrutacji?

Nasz proces rekrutacji wykorzystuje metody Assessment Center. Chcemy dzięki nim sprawdzić, czy kandydat lub kandydatka reprezentują właściwy dla danego stanowiska poziom umiejętności.

Rekrutacja to zwykle 2 spotkania, podczas których najpierw prosimy o wykonanie zadania praktycznego: symulacji lub rozmowy sprzedażowej przy rekrutacji na stanowiska w Dziale Sprzedaży albo realizacji zadania pisemnego, jeśli aplikacja dotyczy rekrutacji na stanowisko Copywriter czy Redaktor Stron www.
Następnie zadajemy serię pytań o dotychczasowe doświadczenie zawodowe oraz oczekiwania związane z pracą u nas. Możemy wówczas poprosić o referencje byłych przełożonych czy współpracowników oraz o świadectwa pracy z poprzedniego miejsca zatrudnienia. W każdej z rozmów uczestniczą przyszły bezpośredni przełożony oraz Dyrektor lub Kierownik działu, w którym znajduje się oferowane stanowisko.

Sprawdź aktualne oferty zatrudnienia

Nie masz jeszcze doświadczenia zawodowego? A może planujesz właśnie zmianę ścieżki swojej kariery? Napisz do naszego Działu Rekrutacji, dołącz swoje aktualne CV, z pewnością rozpatrzymy Twoją aplikację. Jeśli poszukujemy osób o kwalifikacjach zgodnych z Twoimi – zaprosimy Cię na spotkanie.

Pamiętaj jednak, by wysłana aplikacja zawierała wymagane zgody dotyczące przechowywania oraz przetwarzania Twoich danych osobowych w celu prowadzenia procesu rekrutacji – znajdują się one poniżej. Skopiuj ich treść i umieść w swoim CV. Powodzenia!

Osoby udostępniające dane są obowiązane dołączyć do dokumentów aplikacyjnych oświadczenie o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Panorama Firm sp. z o.o. z siedzibą pod adresem 02-676 Warszawa, ul. Postępu 14a danych osobowych udostępnionych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Panorama Firm sp. z o.o. obecnie, a także w przyszłości, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania udostępnionych danych osobowych oraz moje uprawnienia.

Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Panorama Firm sp. z o.o. z siedzibą pod adresem 02-676 Warszawa, ul. Postępu 14a. Udostępnienie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe, natomiast udostępnienie wszelkich dodatkowych danych jest dobrowolne. Udostępnienie danych dodatkowych oznacza wyrażenie zgody na ich przetwarzanie przez Administratora. Udostępnione w aplikacji dane przetwarzane są przez administratora wyłącznie w celu realizacji procesów rekrutacyjnych. Osobie udostępniającej dane przysługuje prawo żądania od Panorama Firm dostępu do danych, które jej dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panorama Firm sp. z o.o.: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .