E-mail Marketing
Najpopularniejszą formą komunikacji elektronicznej jest poczta elektroniczna.
98% Internautów posiada pocztę elektroniczną, natomiast 70% internautów deklaruje, że codziennie korzysta z maila. E-mailing pozwala dotrzeć do wybranej grupy potencjalnych klientów z komunikatem reklamowym, który pozwala na interakcję – przeniesienie klienta do sklepu internetowego lub strony internetowej ze szczegółami oferty.
E-mailing jest uznawany za jeden z najskuteczniejszych i najszybciej działających kanałów komunikacji.
Jak zwiększamy skuteczność Twojego e-mailingu
- Wybór stosownej grupy docelowej - czyli zdefiniowanie do kogo powinien trafić przekaz reklamowy.
- Wysyłka e-mailingu realizowana jest tylko i wyłącznie do tych użytkowników poczty elektronicznej, którzy zalogują się do swojej poczty. To oznacza 100% gwarancję dostarczenia maila do osób, które będą miały możliwość go przeczytać.
- Maile będą trafiać do głównej skrzynki odbiorczej maili, max. 2 w ciągu dnia → to oznacza wyższą otwieralność maili, czyli skuteczność kampanii e-mailingowej.
- Kreacja e-mailingu, czyli przekaz reklamowy - jego treść i wygląd, to one warunkują, że mail zostanie w ogóle odczytany i skłoni odbiorcę do działania. Nasza Firma przygotuje kreację na zlecenie Klienta zgodnie z otrzymanymi wytycznymi lub zrealizujemy kampanie na podstawie materiałów dostarczonych przez Klienta.
Oferta Panoramy Firm
Oferujemy kompleksową realizację kampanii e-mailingowej, która obejmuje:
Baza danych Panorama Firm umożliwia:
- dobór bazy do wysyłki w tym możliwość precyzyjnego doboru grupy docelowej poprzez kryteria targetowania, takie jak: Miejsce zamieszkania, Płeć, Wiek, Wykształcenie, Branże i Zainteresowania;
- przygotowanie kreacji (czyli przekazu reklamowego e-mailingu) przez Panoramę Firm
- realizacja wysyłki do wybranej grupy odbiorców pakiety od 10.000 do 100.000 odbiorców
- raport końcowy opisujący efekty kampanii