Konsultant Telesprzedaży
Praca w naszym biurze w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu, Bydgoszczy lub Łodzi.
Do Twoich zadań należeć będzie doradztwo oraz sprzedaż szerokiej gamy produktów i usług oferowanych przez Panorama Firm, m.in.: strony www, SEO, NETskaner, reklama w wyszukiwarce panoramafirm.pl.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Doświadczenia w telefonicznej sprzedaży lub obsłudze klienta,
- Umiejętności prowadzenia rozmów handlowych,
- Umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami.
Zaproponujemy Ci:
- Umowę o pracę, wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system prowizyjny,
- Pakiet opieki medycznej,
- Pracę w doświadczonym zespole, w którym przyjazna atmosfera sprzyja realizacji celów,
- Szkolenia i praktyczne warsztaty prowadzone przez doświadczonych specjalistów,
- Dostęp do topowych narzędzi analizy i planowania działań marketingowych w sieci,
- Pracę w stałych godzinach 8:00- 16:00 od poniedziałku do piątku.
Dlaczego właśnie my?
- Należymy do elitarnego grona agencji z certyfikatem Premium Google Partner,
- Otaczamy się kreatywnymi ludźmi, którzy nas inspirują do realizacji nowych wyzwań,
- Zapewniamy Ci profesjonalne szkolenie wstępne i codzienne wsparcie specjalistów,
- Zadbamy o Twój rozwój i karierę zawodową.
Aplikuj do nas jeśli posiadasz doświadczenie w call center lub jako telemarketer, telesprzedawca, doradca klienta, przedstawiciel handlowy.
Porozmawiajmy o Twojej karierze!
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Panorama Firm sp. z o.o. z siedzibą pod adresem 02-676 Warszawa, ul. Postępu 14a. Udostępnienie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe, natomiast udostępnienie wszelkich dodatkowych danych jest dobrowolne. Udostępnienie danych dodatkowych oznacza wyrażenie zgody na ich przetwarzanie przez Administratora. Udostępnione w aplikacji dane przetwarzane są przez administratora wyłącznie w celu realizacji procesów rekrutacyjnych. Osobie udostępniającej dane przysługuje prawo żądania od Panorama Firm dostępu do danych, które jej dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panorama Firm sp. z o.o.: iod(at)pf.pl.
Osoby udostępniające dane są obowiązane dołączyć do dokumentów aplikacyjnych oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Panorama Firm sp. z o.o. z siedzibą pod adresem 02-676 Warszawa, ul. Postępu 14a danych osobowych udostępnionych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Panorama Firm sp. z o.o. obecnie, a także w przyszłości, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania udostępnionych danych osobowych oraz moje uprawnienia.