Infolinia  Szybki kontakt  22 289 20 00

MultiPak możliwości dla wzmocnienia wizerunku Twojej firmy!

Uważasz, że obecność Twojej firmy w internecie nie przynosi oczekiwanych korzyści? Chciałbyś pozyskiwać większą liczbę nowych klientów i jednocześnie poszerzyć swoją działalność? Czujesz, że nadszedł czas, by rozpocząć kampanię wizerunkową lub przygotować interaktywny pokaz video z produktami Twojej firmy? Tak, marketing cyfrowy to odpowiedź na Twoje pytania! Zaplanowane działania w wyszukiwarkach internetowych są dziś nieodzownym elementem każdego biznesu, a paleta możliwości jest z dnia na dzień coraz bogatsza. Poznaj najpopularniejsze sposoby, dzięki którym wzmocnisz obecność i wizerunek Twojej firmy w sieci, a także sprawisz, że zainteresowanie Twoimi produktami i usługami zacznie systematycznie wzrastać.

Mężczyzna sprawdzający statystyki jego reklamy w sieciInteraktywna prezentacja firmy w sieci. Twoja wirtualna wizytówka!

Wprawdzie papierowe wizytówki wciąż istnieją, ale znacznie straciły na wartości. Obecnie informacje na temat firmy i jej oferty wyświetlają się równocześnie na ekranach urządzeń milionów internautów w różnych zakątkach świata. Nie wystarczy jedynie dobre przedstawienie swojej marki. Dziś klienci chcą mieć wybór i samodzielnie szukają oferty, która ich zainteresuje dlatego, aby skrócić im drogę do swojej firmy, należy przygotować treść wizytówki przyjazną dla użytkownika i wyszukiwarek i opracowaną zgodnie z zasadami SEO. W ten sposób łatwiej będzie potencjalnemu klientowi odleźć Twoją firmę w gąszczu konkurencyjnych działalności.

Ponadto wirtualna prezentacja firmy powinna być ulokowana w odpowiednim miejscu w sieci. Tradycyjne wizytówki wręczamy osobom zainteresowanym naszą działalnością. Podobnie jest w rzeczywistości internetowej. Prezentacja firmy zgodna z jej branżą i pozytywne opinie zadowolonych klientów pod nią to niezmiernie ważny element budowania solidnej marki i dodatkowy napęd w wyścigu z konkurencją.

Twoja Firma na mapie lokalnego biznesu. Daj się poznać i bądź w pobliżu!

Każdy klient pragnie otrzymać to, czego potrzebuje jak najszybciej. Dlatego pierwsze kroki zwykle kieruje do miejsca w sieci, gdzie znajdzie poszukiwany towar lub usługę. Najczęściej trafia na informacje przy mapie, czyli na konta firm w Google Moja Firma, które zawierają podstawowe informacje o przedsiębiorstwie oraz lokalizują firmy w najbliższej okolicy użytkownika.

Po założeniu wizytówki Google Moja Firma warto pamiętać o spójności i aktualizacji danych. Dobre agencje reklamowe biorą to zadanie na siebie i trzymają pieczę nad wirtualną wizytówką firmy, która często jest miejscem pierwszego spotkania z klientem. To sprawia, że kompleksowe zarządzanie takim adresem w sieci uznaje się za wyjątkowo istotne w marketingu internetowym.

Interaktywny pokaz zdjęć. Działaj na zmysły!

Nie jest tajemnicą, że żyjemy w świecie, w którym coraz większą wagę przywiązujemy do obrazków. Treści przeznaczone wyłącznie do czytania nie przyciągają tak wielu odbiorców, jak materiały wzbogacone o elementy wizualne i dźwiękowe. Specjaliści od marketingu cyfrowego doskonale zdają sobie z tego sprawę. W zestawie działań marketingowych pod szyldem MultiPAK można znaleźć właśnie taki interaktywny pokaz przygotowany w modelu profesjonalnego pokazu zdjęć wraz z dźwiękiem i krótkim opisem oferty.

Eksperci od reklamy podkreślają, że podczas prowadzenia kampanii marketingowej w internecie, warto korzystać ze wszystkich dostępnych form przekazu. Działajmy na wszystkie zmysły! Formy pisane, choć mają priorytetowe znaczenie w kwestiach pozycjonowania strony, to nie przykuwają tak mocno uwagi odbiorców, jak obraz i dźwięk.

Marketing treści i polecenia. Stań się ekspertem w swojej branży!

Gdy już przyciągniesz uwagę potencjalnego klienta, warto sprawić, aby został z Tobą na dłużej i zechciał poznać szczegóły oferty. Pod chwytliwymi sloganami i wizualizacjami powinna znaleźć się specjalistyczna treść, która potwierdzi czytelnikom, że Twoja firma jest ekspertem w swojej branży i w wyczerpujący oraz atrakcyjny sposób potrafi przedstawić swoją ofertę i klientów.

Algorytmy wyszukiwarki Google są wciąż modyfikowane faworyzując artykuły, które wyczerpują poruszany temat. To, na którym miejscu w wynikach wyszukiwania znajdzie się tekst dotyczący oferty Twojej firmy, w dużej mierze zależy od tego, czy zostanie napisany w przemyślany sposób i czy będzie zawierał trafne słowa kluczowe oraz atrakcyjne dla czytelnika opisy.

 

Kampania wizerunkowa. Nie daj o sobie zapomnieć!

Im częściej widzimy dany obraz (logo, witrynę), tym szybciej się do nie przywiązujemy i z nią utożsamiamy. Gdy dana marka staje się częścią naszej codzienności, niejako automatycznie zaczynamy mieć do niej zaufanie. Nie przez przypadek duże przedsiębiorstwa wydają krocie na różne formy reklamy, szczególnie takie, które w pozostawiają w świadomości użytkowników pozytywne skojarzenia z marką.

Tradycyjny baner reklamowy ulokowany w przestrzeni miejskiej jest dostępny przechodniom, którzy będą akurat znajdować się w jego pobliżu. Siła marketingu internetowego tkwi natomiast w tym, że dostęp do reklamy w sieci ma niemal każdy na przysłowiowe „kliknięcie”. Dlatego kampanie banerowe takie jak ta w ofercie MultiPAK sprawiają, że możemy pozyskiwać klientów bez względu na szerokość geograficzną, a nasza marka zaczyna funkcjonować w świadomości wielu internautów.